نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رم قصد فروش نداشت ، پیانیچ خود درخواست خروج داد!

رم قصد فروش نداشت ، پیانیچ خود درخواست خروج داد!

در ضمن، مدیر اجرایی رم مائورو بالدیسونی نقل قول های اخیر از جانب میرالم پیانیچ را تکذیب کرد.

 

آخرین جر و بحث ها در مورد صفحه ی اول روزنامه ی کوریره دلا اسپورت چاپ رم بود که مکالمه ای نقل شده بین پیانیچ و یکی از دوستانش را چاپ کردبود که در آن گفته شده که رم به سمت یوونتوس آمده تا او را به فروش برساند و گفته که آنها او را در عرض 15 دقیقه فروخته اند.

 

او در گفت و گو با رادیو رما گفت:

 

وقتی مرزهای اخلاق حرفه ی نقض می شود، نیاز به مداخله داریم. امروز مزخرفات بیشتری در مورد وضعیت پیانیچ خواندیم.امروز مکامله ای خصوصی از او و دوستش منتشر شد که البته خود این بازیکن تکذیبش کرده است. من امروز با میرالم صحبت کردم و او گفت که هرگز چنین چیزی ننوشته است. به او گفتم که از خودش دفاع کند و مراقب خودش باشد، اما مهم تر از همه این است که ما نیاز داریم اوضاع را در این شهر عوض کنیم.

 

تمام این حرف ها البته تکذیب مذاکرات با یوونتوس و تمایل شخص پیانیچ برای انتخاب یووه نبوده است.

 

مضحک است که ما باید اینجا بیاییم و قراردادی رسمی را بازخوانی کنیم و به شکل مستند همه ی چیزهای نادرست را تکذیب کنیم. بعضی از توافقات قراردادی هست که حقیقت دارد و منطقی است که شخصی جزئی از پروسه ی مذاکرات باشد. این یک فعالیت معمولی در جهان فوتبال است. ما دیگر نمی توانیم بنرهایی که دربردارنده ی توهین به اعضای تیم و یا کادر فنی است را در بیرون زمین تمرین تحمل کنیم. نمی توانیم توهین های شبکه های اجتماعی و ادعاهایی که می گوید پالوتا به هواداران دروغ گفته را تاب بیاوریم. وقتی پالوتا گفت رم قصد فروش پیانیچ را ندارد، حرفش حقیقت بود. کار طبیعی ای نیست که به اینجا بیاییم و با سند و مدرک ثابت کنیم که چه گفته ایم. رسانه ها در حال مسموم کردن فضای هواداران رم هستند و ما اینجاییم که از آنها دفاع کنیم. به جز چیزهایی که بیان شده بقیه ی چیزها همه شایعاتی بی اساس هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: